Γι’αυτή την εβδομάδα είχαμε στα χέρια μας το Hyundai i10 1,2. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Hyundai Autopoint στην λαχαναγορά Θεσσαλονίκης που μας παρείχε το αυτοκίνητο, για όσο χρόνο το χρειαζόμασταν.
Βλέποντας το i10 καταλαβαίνουμε αμέσως ότι πρόκειται για τον αντικαταστάτη του Atos, του αυτοκινήτου πόλεως της Hyundai. Οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις του, το καθιστούν ιδανικό για τις συνθήκες που επικρατούν μέσα στις πόλεις, αφού η διαδικασία στάθμευσης γίνεται παιχνίδι ακόμα σε πολύ μικρές θέσεις. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου είναι αρκετά νεανικός, χωρίς όμως να καταφεύγει σε ακρότητες. Χαρακτηριστικά στοιχεία του σχεδιασμού, είναι τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, αλλά και η εμπρόσθια νίκελ μάσκα που φιλοξενεί το σήμα της εταιρίας στο κέντρο της.
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου, μπορεί να φιλοξενήσει αρκετά άνετα 4 ενήλικους επιβάτες, έχοντας και αρκετό χώρο πάνω από τα κεφάλια τους μέχρι την οροφή. Παράλληλα ο χώρος αποσκευών είναι αρκετός για την κατηγορία του αυτοκινήτου και ανέρχεται στα 225 λίτρα. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, εκτός από τα μαύρα πλαστικά που κυριαρχούν, υπάρχουν η ασημί κεντρική κονσόλα, όπως και κάποιες άλλες ασημί λεπτομέρειες. Το highlight του εσωτερικού είναι κάποια βαμμένα πάνελ σε μπλε χρώμα (στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας) και τα κεντρικά κομμάτια των καθισμάτων σε όμοιο χρωματισμό.
Μηχανικά το i10 τροφοδοτείται πλέον από ένα μηχανικό σύνολο 1,2 λίτρων που αποδίδει 78 ίππους. Ο κινητήρας είναι αρκετά ελαστικός και αποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού. Σύμφωνα με την εταιρία η μικτή κατανάλωση είναι στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο που καθιστά το i10 οικονομικό.
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο είναι αρκετά καλή, πράγμα στο οποίο βοηθάει αρκετά η ρύθμιση των αναρτήσεων. Οι τελευταίες έχουν την κατάλληλη σκληρότητα ώστε να απορροφούν τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά να μην κουράζουν τον οδηγό και τους επιβάτες. Το έργο της επιβράδυνσης του i10 έχουν αναλάβει οι εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι και πίσω οι απλοί δίσκοι. Τα φρένα, είναι υπεραρκετά για ένα αυτοκίνητο που μόλις περνάει τον ένα τόνο (1007 κιλά) κι αυτό φαίνεται από την πρώτη στιγμή κατά την διάρκεια της οδήγησής του.
Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας ήταν η πλουσιότερη, η οποία είναι πλήρης από άποψη εξοπλισμού και η αξία του αυτοκινήτου ανέρχεται στα 10050€ χωρίς μεταλλικό χρώμα και έξοδα πινακίδων.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Κυβισμός: 1248 (κ.εκ.)
Ιπποδύναμη: 78 hp
Μέγιστη ροπή: 118 Nm
Τελική ταχύτητα: 166 χλμ/ώρα
Επιτάχυνση (0-100 χλμ/ώρα): 12,8 δευτερόλεπτα
Μέση κατανάλωση (μικτός κύκλος): 5,0 λίτρα / 100 χλμ
Μας άρεσε:
+ Εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση
+ Απόκριση κινητήρα
+ Περιμετρική ορατότητα
Δεν μας άρεσε:
– Ελαφρώς θορυβώδης κινητήρας στις 3000 στροφές ανά λεπτό.
– Κάποιοι ελάχιστοι μικροτριγμοί (ίσως να υφίστανται λόγω του ότι το συγκεκριμένο ήταν αυτοκίνητο Test drive με πάνω από 18000 χιλιόμετρα)
– Η αίσθηση της πόρτας του χώρου αποσκευών στο κλείσιμο.

Φωτογραφίες: