Πάντα καινοτόμος, η FIAT, έχοντας μακρά εμπειρία στους κινητήρες και τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων, απαντά στην ανάγκη των καταναλωτών για φθηνότερες μετακινήσεις διαθέτοντας δύο από τα κορυφαία μοντέλα της με διπλό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου (bi-fuel). Διαθέτει λοιπόν τα πολύ επιτυχημένα Panda και Punto Evo με κινητήρες που λειτουργούν με βενζίνη αλλά και με υγραέριο (LPG).

Με τους νέους κινητήρες διπλού καυσίμου μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί πιο «καθαρό» καύσιμο σε τιμές πιο χαμηλές από τις αντίστοιχες των παραδοσιακών μορφών ενέργειας. Οι διαθέσιμοι κινητήρες για το Panda είναι ο 1.2 λίτρων 69 ίππων και για το Punto Evo ο 1.4 λίτρων 77 ίππων (και οι δύο πληρούν τις προδιαγραφές Euro5).

Οι νέοι κινητήρες είναι προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo και τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής. Κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία αυτών των κινητήρων εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας. Η φιάλη υγραερίου είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας (το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό), έτσι ώστε να μην καταλαμβάνει μέρος του χώρου αποσκευών.
Η χωρητικότητα της φιάλης είναι 31 λίτρα για το Panda και 38 λίτρα για το Punto Evo. Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού, ώστε να είναι εύκολη η ενεργοποίησή του ακόμα και εν κινήσει.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα των υγραεριοκίνητων Fiat, εκτός από τη χαμηλή τιμή και τη μείωση των εκπομπών ρύπων (όλων των ρύπων και όχι μόνο του CO2) που προσφέρουν σε σχέση με την καύση βενζίνης, είναι και η αυξημένη αυτονομία λόγω της ύπαρξης δύο ρεζερβουάρ καυσίμου (βενζίνη – υγραέριο), όπως στο παράδειγμα που ακολουθεί, βασισμένο στο Panda Easy Power (LPG), σε σχέση με ένα απλό Panda με την ίδια απόδοση κινητήρα (1.2 69hp).
Ένα Panda 1.2 69hp με κινητήρα βενζίνης χρειάζεται 59,5€ (με τη μέση τιμή της αμόλυβδης στα 1,7€/λτ) για να γεμίσει το ρεζερβουάρ των 35 λίτρων. Ένα γεμάτο ρεζερβουάρ δίνει στον κάτοχο του αυτοκινήτου περίπου 547 χλμ αυτονομίας, έχοντας μια μέση κατανάλωση 6,4 λτ/100 χλμ.
Αντίστοιχα, το ρεζερβουάρ υγραερίου χωρητικότητας 31 λίτρων χρειάζεται 24,8€ για να γεμίσει (με τρέχουσα τιμή του υγραερίου 0,8€/λτ) δίνοντας στον κάτοχο του αυτοκινήτου μια αυτονομία των 369 χλμ περίπου, έχοντας μια μέση κατανάλωση 8,4 λτ/100 χλμ.
Επομένως, με δύο γεμάτα ρεζερβουάρ (βενζίνης και υγραερίου) ο καταναλωτής έχει μια συνολική αυτονομία περίπου 916 χιλιομέτρων έναντι 547 χιλιομέτρων αυτονομίας που προσφέρει ο κινητήρας βενζίνης.
Τέλος, το εν λόγω καύσιμο είναι ιδιαίτερα οικονομικό. Με την παραδοχή ότι ο μέσος οδηγός διανύει σε ετήσια βάση 15.000 χλμ τότε χρειάζεται 1.632€ για βενζίνη. Για να διανύσει την ίδια χιλιομετρική απόσταση χρησιμοποιώντας μόνο υγραέριο το αντίστοιχο ποσό που απαιτείται είναι 1.008€, εξοικονομώντας έτσι 624€. Ξοδεύει δηλαδή 38% λιγότερα χρήματα.
Η προτεινόμενη τιμή του Panda Easy Power (με κινητήρα διπλού καυσίμου 1.2 69hp) διαμορφώνεται στα 12.800€. Για τα Punto Evo Easy Power (με κινητήρα διπλού καυσίμου 1.4 77hp) οι τιμές διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 14.900€ και 15.300€ ανάλογα με τον αριθμό των θυρών. Οι διαθέσιμες προωθητικές ενέργειες για τα δύο μοντέλα ανέρχονται σε 1650€ για το Panda και σε 1300€ για το Punto Evo ενώ μπορούν να συνοδευτούν και από χρηματοδοτικό πρόγραμμα με προνομιακό επιτόκιο 3.9%.
Σύντομα, θα υπάρχουν διαθέσιμες και οι αντίστοιχες εκδόσεις διπλού καυσίμου (Easy Power) τόσο στο Fiat 500 1.2 69hp, όσο και στο Bravo 1.4 90hp.