Σε ειδική επίσημη τελετή, στην οποία συμμετείχαν και υψηλόβαθμα στελέχη του Εργοστασίου, έγινε απονομή βραβείων στους 100 καλύτερους Συνεργάτες Service της Ευρώπης οι οποίοι συμμετείχαν στον τρίτο διαγωνισμό για το Βραβείο Ποιότητας Volkswagen Service 2010, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στο Βόλφσμπουργκ της Γερμανίας. Οι συγκεκριμένοι συνεργάτες, στους τελευταίους 12 μήνες πέτυχαν τα καλύτερα αποτελέσματα στην Ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και στον Δείκτη Διατήρησης πελατών.
Αυτή τη χρονιά νικητές από την Ελλάδα ήταν οι Εταιρίες AUTO CENTER Ε.Π.Ε (Νομός Καστοριάς) και Γ.Κ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. (Νομοί Λάρισας και Μαγνησίας) που κατ’ επέκταση, ανήκουν σε εκείνους τους Συνεργάτες Service οι οποίοι επέδειξαν τις καλύτερες επιδόσεις στο Service και διατήρησαν τα ποσοστά των επαναλαμβανόμενων επισκευών στο χαμηλότερο δυνατό επίπεδο. Αυτό τους οδήγησε στο να πετύχουν την μέγιστη δυνατή ικανοποίηση πελατών.
Η ποιότητα τον παρεχόμενων υπηρεσιών είναι ένας από τους πλέον σημαντικούς παράγοντες σε ολόκληρο τον τομέα του αυτοκινήτου. Έχει ένα καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση και την διατήρηση των πελατών και συνεπώς, όχι μόνο εξασφαλίζει την επιχειρηματική επιτυχία του συνεργείου, αλλά συνδράμει αποφασιστικά και στην συνολική δραστηριότητα του αυτοκινήτου.
Ο Michael Horn, Διευθυντής After Sales της Volkswagen παγκοσμίως, εξήρε την αφοσίωση και την προσήλωση των συμμετεχόντων λέγοντας ότι: «οι νικητές αποτελούν πρότυπα για την καθημερινή τους δουλειά σε όλο το φάσμα της δραστηριότητας του service. Οι άριστες επιδόσεις στο service βελτιώνουν σημαντικά την ικανοποίηση των πελατών και διασφαλίζουν μια περαιτέρω μείωση των επαναλαμβανόμενων επισκευών. Γι’ αυτό το λόγο, εκ μέρους της εταιρείας, θα θέλαμε ειλικρινά να σας ευχαριστήσουμε για την αφοσίωσή σας και για την δουλειά που έχετε κάνει».