Η τρίτη γενιά της BMW X1 εντοπίστηκε να δοκιμάσεται πρόσφατα στο Nurburgring. Αναμένεται να αντικαταστήσει το τρέχον μοντέλο, το οποίο υπάρχει από το 2015, στα τέλη του 2022 στην Ευρώπη και το 2023 στη Βόρεια Αμερική.

Η αλήθεια είναι πως είναι δύσκολο να μαντέψουμε το τελικό σχέδιό της, καθώς το καμουφλάζ κάνει καλή δουλειά στην απόκρυψη των αλλαγών. Ωστόσο, φαίνεται πως τα νεφρά της μάσκας θα είναι σημαντικά μεγαλύτερα, αν και πιθανώς όχι τόσο μεγάλα όσο στη νέα σειρά 4. Σε άλλες λεπτομέρειες, αναμένεται να είναι κατα πολύ μικρότερα τα εμπρόσθια και τα πίσω φωτιστηκά σώματα, σημειώνοντας πως μάλλον το συγκεκριμένο πρωτότυπο δεν φέρει το τελικό σχέδιο των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Ενώ δεν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες για το σχεδιασμό του εσωτερικού, είναι πολύ πιθανό πως η BMW θα ακολουθήσει μια πιο μινιμαλιστική διάταξη. Μια καμπύλη κεντρική οθόνη πιθανότατα θα κυριαρχήσει στο νέο ταμπλό, παρέχοντας πρόσβαση στις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Οι αεραγωγοί, τα χειριστήρια του κλιματισμού, το τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων θα είναι επανασχεδιασμένα και θα χρησιμοποιηθούν φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. Οι κορυφαίες εκδόσεις θα διαθέτουν λογικά τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό τεχνολογίας και άνεσης που διατίθενται στην κατηγορία των subcompact premium crossover

2022 BMW X1 prototype spied testing at the Nürburgring

Η νέα BMW X1 θα κατασκευαστεί πάνω σην ίδια εμπροσθιοκίνητη πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί και στην επερχόμενη σειρά 2 Active Tourer MPV. Οι συνηθήθεις εκδόσεις που τροφοδοτούνται από κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συμπληρωθούν από τους υβριδικούς κινητήρες plug-in και, σε μια πρεμιέρα, ένα ηλεκτρικό μοντέλο θα ολοκληρώσει τη σειρά το 2023. Το iX1 εικάζεται πως θα έχει μια μπαταρία 60 ή/και 90 kWh, με εύρος 450km ή/και 550 km.