O Elon Musk λατρεύει να κρατά τους ανθρώπους ενθουσιασμένους για τα επερχόμενα μοντέλα καθώς και τις νέες τεχνολογίες. Το 2018 ανήγγειλε ότι η Tesla θα κατασκευάσει ένα μοντέλο εισόδου 25.000 $ – 21000 ευρώ σε τρία χρόνια. Αν και δεν μας έχει δώσει λεπτομέρειες, εξακολουθεί να αναφέρεται ότι βρίσκεται σε φάση εξέλιξης. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά σχετικά με το νέο Tesla των είναι ακόμα ασαφή, αλλά μερικές μικρές πληροφορίες έχουν εμφανιστεί.

thedriven.io

Ας ξεκινήσουμε με την πιο προφανή λεπτομέρεια, την τιμή. Ο ισχυρός άντρας της Tesla υποσχέθηκε επανειλημμένα ένα οικονομικό, νέο μοντέλο entry-level. Αν και όπως έχουμε δει με το Tesla Model 3, ο Διευθύνων Σύμβουλος μπορεί συχνά να είναι αισιόδοξος με τις εκτιμήσεις του.

Γνωρίζουμε ήδη ότι αυτό το μοντέλο αρχικού επιπέδου θα σχεδιαστεί και πιθανότατα θα κατασκευαστεί στο Gigafactory της Tesla στη Σαγκάη. Το αυτοκίνητο θα εξυπηρετήσει την κινεζική αγορά αλλά θα πουλήσει παγκοσμίως σε μέρη όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ευρώπη. Η Tesla κυκλοφόρησε ένα μονόχρωμο σκίτσο του αυτοκινήτου, το οποίο έμοιαζε με μια έκδοση μωρού hatchback του Μοντέλου 3. Προς το παρών ανεπίσημα ονομάζεται Tesla Model 2. Στο εσωτερικό, προβλέπουμε ότι η Tesla θα χρειαστεί να δημιουργήσει μια εξαιρετικά μινιμαλιστική καμπίνα για να φτάσει την τιμή-στόχο των 21.000 ευρώ.

Εάν το Model 2 καταλήξει να μοιάζει με το σχέδιο της Tesla, φανταζόμαστε ότι θα ανταγωνιστεί άλλα μικρά ηλεκτρικά οχήματα αρχικού επιπέδου όπως τα, VW ID.3, Chevrolet Bolt, Mini Cooper SE και Nissan Leaf. Φυσικά, το Model 2 θα αντιμετώπιζε σκληρότερο ανταγωνισμό στην Κίνα, όπου οχήματα όπως το Wuling Hong Guang Mini EV (που απεικονίζεται παρακάτω) πωλούνται με λιγότερα από 4000 ευρώ. Η κινεζική αγορά έχει πολύ πιο ήπιους κανονισμούς δοκιμών σύγκρουσης, που σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να προσφέρουν πολύ φτηνότερα οχήματα χωρίς όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται από τη νομοθεσία των ΗΠΑ η της Ευρώπης. Η Tesla θα μπορούσε να μειώσει την τιμή στην Κίνα διατηρώντας το Model 2 φτωχό σε εξοπλισμό.

autoevolution.com

Σύμφωνα με μια αναφορά από το site ειδήσεων τεχνολογίας της Κίνας sina.com, το νέο όχημα θα είναι μια «έκδοση hatchback του Model 3» και αναμένεται να πουληθεί περίπου 160.000 γιουάν (20500 ευρώ). Οι λεπτομέρειες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης είναι σχεδόν ανύπαρκτες, αλλά πιστεύουμε ότι το Μοντέλο 2 θα είναι στο ίδιο επίπεδο με τα προαναφερθέντα EV όπως το ID.3, Bolt and Leaf με τουλάχιστον 200 ίππους και τουλάχιστον 200 μίλια στην βασική έκδοση και με μεγαλύτερη αυτονομία στις εκδόσεις Long Range. Αν και μοιάζει με ένα ακριβό χαρακτηριστικό, η Tesla είχε υποσχεθεί στο παρελθόν ότι το μοντέλο entry-level θα περιλαμβάνει το Autopilot με την επιλογή Full Self-Driving.

Πιστεύουμε ότι ένα hatchback από την Tesla θα φαίνεται πολύ διαφορετικό, αυτό το στυλ αμαξώματος δεν είναι δημοφιλές στις ΗΠΑ αλλά θα μπορούσε να έχει τεράστια πέραση στην αγορά της Ευρώπης. Φαίνεται ότι η εταιρεία επιθυμεί να αναπτύξει ένα νέο αυτοκίνητο από το μηδέν στο κινεζικό κέντρο σχεδιασμού της. Αυτό οδηγεί στα μεγαλύτερα ερωτήματα όλων, πότε έρχεται το Model 2 και γιατί δεν το έχουμε δει ακόμα; Δυστυχώς, το πρώτο ερώτημα είναι αδύνατο να απαντηθεί τώρα. Ο Musk υποσχέθηκε το Tesla ‘’low budget’’ πριν από τρία χρόνια και τρία χρόνια αργότερα, δεν είναι ακόμα εδώ. Οι τελευταίες εκτιμήσεις ξεκινούν την έναρξη παραγωγής του 2023, αλλά αυτές οι φήμες μπορεί επίσης να αποδειχθούν μάλλον αισιόδοξες.

autoevolution.com

Yπάρχουν πολλά εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει η Tesla προτού δούμε ένα νέο μοντέλο. Η εταιρεία πρέπει να ξεκινήσει την παραγωγή του Semitruck, Cybertruck και του Roadster, το τελευταίο των οποίων αποκαλύφθηκε το 2017. Ένα άλλο εμπόδιο αφορά την τεχνολογία της μπαταρίας. Ο Musk ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία θα εισαγάγει μια εσωτερική μπαταρία “tabless” που θα ήταν φθηνότερη στην παραγωγή, ενώ προσφέρει έξι φορές περισσότερη ισχύ και εύρος ενίσχυσης κατά 16%. Αυτές οι μπαταρίες ακούγονται ως μια πολύ καλή λύση προς την μεγιστοποίηση της αυτονομίας και αύξησης της δύναμης, αλλά είναι πιθανόν αρκετά χρόνια μακριά.

Όπως και οι ίδιες οι μπαταρίες, φαίνεται ότι το Tesla των 21.000 ευρώ είναι παρόμοιο με πολλές άλλες υποσχέσεις Musk, μια υπέροχη ιδέα με μεγάλο χρόνο αναμονής. Δεν θα πούμε ότι η Tesla δεν θα παράγει ποτέ ένα αυτοκίνητο σε μια πιο φτηνή κατηγορία, αλλά δεν πρέπει να κρατάτε την ανάσα σας αν είστε στην αγορά ενός νέου αυτοκινήτου τα επόμενα χρόνια. Εάν η Tesla μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτήν την υπόσχεση, δεν βλέπουμε κανένα λόγο για τον οποίο η εταιρεία δεν πρέπει να κυριαρχεί στις κινεζικές και παγκόσμιες αγορές. Πολλοί καταναλωτές λένε ότι θα αγόραζαν ένα EV εάν η τιμή τους ήταν πιο προσιτή.

Ευχόμαστε η Tesla να καταφέρει να ολοκληρώσει όσο πιο γρήγορα το νέο της project και να το δούμε από κοντά στην Ελληνική αγορά!

evnewsworld.com