Το νέο Jazz θα εφοδιάζεται με έναν νέο 1,5 λίτρων i-VTEC βενζινοκινητήρα, αποδίδοντας 130PS (128hp), ο οποίος λέγεται ότι θα επιτυγχάνει μία κατανάλωση της τάξης των 5.4 l/100 km και εκπέμπει 124 g/km C02, ενώ συνδυάζεται με το προαιρετικό CVT που έχει ανασχεδιαστεί, και προσφέρει “πιο γραμμική και βελτιωμένη απόκριση κατά την επιτάχυνση”, όπως αναφέρει η Honda. 
Ο νέος κινητήρας, ο οποίος δεν αντικαθιστά τον 1.3 i-VTEC, με 102PS (101hp), καθώς θα προσφέρεται ακόμα σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού εκτός από το Sport, υπάρχει στο νέο επίπεδο εξοπλισμού Dynamic. Σε αυτό παρέχονται αρκετές εξωτερικές βελτιώσεις, όπως κόκκινο εμπρόσθιο front splitter και πίσω διαχύτης, πλευρικές ποδιές, αεροτομή οροφής, LED φανάρια και προβολείς ομίχλης, και μαύρες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με 185/55 λάστιχα.

Ο κατασκευαστής έχει αναβαθμίσει επίσης και το εσωτερικό του νέου Jazz Dynamic με ένα μοναδικό σχέδιο στην επένδυση των καθισμάτων, πορτοκαλί ραφές, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων.

Συγκριτικά με το αυτοκίνητο που αντικαθιστά, το 2018MY Jazz έχει νέα φανάρια εμπρός, τροποποιημένη γρίλια, διαφορετικούς προφυλακτήρες και στις δύο πλευρές, και μία νέα επιλογή μεταλλικού χρώματος που ονομάζεται Skyride Blue.

Ο εργοστασιακός εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα ασφαλείας City-Brake Active, αυτόματα φώτα και cruise control, ενώ οι υψηλότερες εκδόσεις προσθέτουν το Forward Collision Warning, Lane Departure Warning, και Traffic Sign Recognition, μαζί με το keyless entry&go, σύστημα infotainment 7 ιντσών, και κάμερα οπισθοπορίας.

Η Honda θα ανακοινώσει όλα τα στοιχεία για το ανανεωμένο Jazz στο Frankfurt Motor Show 2017, όπου και θα κάνει και την πρώτη του δημόσια εμφάνιση. Οι παραδόσεις σε ιδιοκτήτες θα ξεκινήσουν στις αρχές του νέου έτους.