Στις κορυφαίες θέσεις της κατάταξης της Έρευνας Ικανοποίησης των Πελατών J.D. Power & Associates που πραγματοποιείται στη Γερμανία βρέθηκε η Mitsubishi Motors και τα μοντέλα της για το 2012.

Στην 11η χρονιά της φέτος, η Έρευνα Ικανοποίησης Ιδιοκτητών Αυτοκινήτων – Vehicle Ownership Satisfaction StudySM (VOSS) βασίστηκε για το 2012 σε 14.296 online αξιολογήσεις από ιδιοκτήτες οχημάτων στη Γερμανία για 31 μάρκες μετά από δύο χρόνια ιδιοκτησίας κατά μέσο όρο. Η έρευνα διήρκεσε από τον Ιανουάριο μέχρι το Φεβρουάριο του 2012.

Υπενθυμίζουμε ότι η έρευνα βασίζεται σε αξιολογήσεις ιδιοκτητών οχημάτων και εμπόρων για 67 σημεία που ταξινομούνται σε τέσσερα επίπεδα ικανοποίησης. Με σειρά σπουδαιότητας, αυτά είναι: Απήχηση οχήματος (27%), που περιλαμβάνει επιδόσεις, σχεδίαση, άνεση και χαρακτηριστικά. Κόστος ιδιοκτησίας (25%) που περιλαμβάνει κατανάλωση καυσίμου, ασφάλεια και κόστος σέρβις/επισκευών. Ποιότητα οχήματος και αξιοπιστία (24%). Ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση του εμπόρου (23%).

Ιαπωνική αξιοπιστία

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η συνολική ικανοποίηση μεταξύ των κατόχων οχημάτων στη Γερμανία ήταν κατά μέσο όρο 782 το 2012, η επίδοση της Mitsubishi Motorsήταν στο 799 καθώς και η 3η θέση στην Κατάταξη των Κατασκευαστών (VOSS) δικαιώνουν τη φήμη της Μάρκας για την αξιοπιστία και ασφάλεια που απολαμβάνουν οι πελάτες της.

Μηχανολογική υπεροχή

Μία από τις κυριότερες διαπιστώσεις της έρευνας του 2012 είναι η διαφορά ανάμεσα στις προσδοκίες και την πραγματική εμπειρία ιδιοκτησίας για πελάτες που αγόρασαν ένα καινούργιο αυτοκίνητο μέσω του προγράμματος απόσυρσης της Γερμανικής

κυβέρνησης. Σύμφωνα με τη J.D. Power & Associates και το AUTO TEST: «Στην έρευνα  διαπιστώνεται ότι η ικανοποίηση έχει μειωθεί κατά 30 βαθμούς μετά από δύο χρόνια ιδιοκτησίας – κατά μέσο όρο – μεταξύ των όσων αγόρασαν το αυτοκίνητό τους μέσω του προγράμματος απόσυρσης και εκείνων που έκαναν την αγορά εκτός προγράμματος κινήτρων».

«Οι πρώην κάτοχοι ενός μεταχειρισμένου οχήματος, εμφανώς είχαν υψηλές προσδοκίες από το καινούργιο τους αυτοκίνητο» σύμφωνα με τη J.D. Power and Associates. «Περίμεναν να είναι τέλειο και μία επίσης τέλεια εμπειρία τους από το κατάστημα του εμπόρου. Επίσης, αυτοί οι πελάτες είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι σε θέματα τιμών και η έρευνά μας αποκαλύπτει ότι οι συγκεκριμένοι ασκούν σκληρή κριτική».

Γνωρίζοντας ότι η μεγαλύτερη αύξηση όγκου που δημιουργήθηκε από το πρόγραμμα απόσυρσης ήταν στις κατηγορίες Α και Β, η 2η θέση του Mitsubishi Colt στην κατηγορία των Μικρών Αυτοκινήτων είναι μία ακόμα απόδειξη της μηχανολογικής υπεροχής της Mitsubishi Motors σε όλη τη γκάμα των οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων και των πιο προσιτών οικονομικά.

Πέραν αυτού, εύσημα παίρνει το Δίκτυο Επισήμων Εμπόρων της Mitsubishi Motors στη Γερμανία, το οποίο εφαρμόζοντας μία προσεκτική και αξιόπιστη διαχείριση ικανοποίησε τις μεγάλες απαιτήσεις των Γερμανών πελατών, κυρίως το υψηλό επίπεδο προσδοκιών εκείνων που αγόρασαν για πρώτη φορά καινούργιο αυτοκίνητο.